poniedziałek, 9 maja 2011

Wywiad z Capriccio

Nie sposób nie zakochać się w Australii i  Cody'm Simpsonie . Co więcej w rozmowie przez telefon wokalista mówił o znajomych, dziewczynach, przyszłych planach i przywitał nas z otwartymi ustami, gdy ujawnił, że jest szczęśliwy,że odwiedzi Brazylię. Sprawdź wywiad!


Capriccio: Więc, kiedy będziesz w  Brazylii ?
Cody Simpson: wciąż nie ma oficjalnej daty, ale jestem prawie pewien, że będzie do końca roku. Mam nadzieję, że to się powiedzie !


Mamy tam wiele plaż . Czy lubisz to!
 Ja zdecydowanie love it! Brazylia jest wspaniałym  krajem,  już chcą wiedzieć więcej. 


Opowiedz mi o  pomyśle  trasy koncertowej  z Greyson Chance!
Zrobiliśmy show w Los Angeles kilka miesięcy temu, zanim zaczeliśmy wycieczkę, i było wspaniale. Czujemy się razem bardzo dobrze i widać mniej więcej ten sam rodzaj fanów. Było też miło, dla naszego stylu muzycznego. Uznaliśmy, że będzie to dobry pomysł i niech się dzieje.


Kim są twoi sławni przyjaciele?
Jestem przyjacielem dla całej obsady serialu "In Rhythm" i Debby Ryan.


Z jakimi artystami chciałbyś pracować?
Z Justin Timberlakem. Wywiera na mnie wielki wpływ . Chciałbym również pracować z Bruno Mars i Michaelem Jacksonem, gdyby jeszcze żył oczywiście (śmiech).


Jak to było występować w "Sonny With a Chance"?
To było naprawdę zabawne! Zaśpiewałem piosenkę "All Day", z mojego EP. To było bardzo miłe i świetnie się bawiłem  z całą obsadą.


Chcesz działać jako aktor ?
Tak, chcę love it! Podoba mi się idea zjednoczenia muzyki z pracą w  TV. Kto wie, kiedy mój album wychodzi ...


Lubisz oglądać telewizję i chodzić do kina? 
Tak, kocham to! Chodzenie do kina jest jednym z moich ulubionych programów, gdzie i kiedy mam przerwę. W rzeczywistości, dziś, po tym wywiadzie, pójdę do kina. To jest mój dzień wolny!


Jaki ostatnio widziałeś film ,podobał ci się ?
"Hop" mi się podobał, to zabawny film. I również  tytułowa piosenka z filmu "I Want Candy" (śmiech).


Twoje utwory mówią o rzeczywistych doświadczeniach życiowych? Czy kiedykolwiek napisałeś piosenkę dla dziewczyny?
Tak, większość piosenek piszę o prawdziwych ludziach i doświadczeniach.


Wydałeś  EP. Kiedy nagrasz własną płytę?
Tak, mam kilka piosenek do nagrywania i myślę, że album ukaże się we wrześniu. Na razie pracuję na singlem "Off My Mind".


Jakie masz inne plany po tournee?
Wrócę do Australii i pobędę  tam przez tydzień, odpocznę i zrobię show. Następnie pojadę do Stanów Zjednoczonych, aby zakończyć CD i mam  nadzieję, że odwiedzę  Brazylię ! (Śmiech)


Jesteś singlem?
Tak!


Łatwiej jest być z dziewczyną, teraz, kiedy jesteś sławny?
Tak, to całkiem proste. Ale trudno jest znaleźć czas na romanse .


Jaka jest pierwsza rzecz, której szukasz w dziewczynie?
Oczy. Ma być sobą. Na przykład, jeśli jest tym samym człowiekiem, kiedy jest ze mną i, gdy inni ludzie są wokół, rozumiesz?


Co masz na  swoim iPodzie?
Słucham wielu wykonawców mam: Drake, Jack Johnson i Bruno Mars.


Wywiad przeprowadził  brazylijski magazyn Capriccio
 @lolipop515

1 komentarz:

  1. co ? płyta dopiero we wrześniu ? ; C
    miał być w maju lub czerwcu ..

    OdpowiedzUsuń